Την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου, στο Athenaeum Intercontinental

Το φετινό συνέδριο θα προσπαθήσει να δώσει απαντήσεις σε έναν προβληματισμό που απασχολεί έντονα όλους τους σύγχρονους CEOs και Customer Service Managers: «Investing in Customer Service during Recession: How Much is Enough?».

Κορυφαία στελέχη ελληνικών επιχειρήσεων συμμετέχουν σε πάνελ διαλόγου προκειμένου να δώσουν απαντήσεις στο παραπάνω ερώτημα, και συγκεκριμένα οι Τιμ Ανανιάδης, Γενικός Διευθυντής της Grande Bretagne, Αντώνης Κεραστάρης, CEO της Hellas Οnline, Νικήτας Κωνσταντέλλος, CEO της ICAP, Ζαχαρίας Πιπερίδης, CCO της Cosmote και Δαμιανός Χαραλαμπίδης, COO της Vodafone. Συντονιστής του πάνελ είναι ο Νίκος Δούσης, CEO της Infoassist.  Ακόμα, ο Andrew Bryan, Customer Management Specialist του Henley Business School, ως keynote speaker θα προσπαθήσει να αναδείξει τον τρόπο σκέψης μεγάλων επιχειρήσεων από ολόκληρο τον κόσμο, που αντιμετώπισαν την επένδυση στην εξυπηρέτηση πελάτη -κατά τη διάρκεια της κρίσης- είτε ως ευκαιρία είτε πιο συντηρητικά, ενώ ο Γιώργος Πανηγυράκης, Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, θα πραγματοποιήσει ομιλία που αφορά στη διαχείριση του φόβου, του θυμού και της αβεβαιότητας των εργαζομένων.

Τέλος, θα πραγματοποιηθούν τρία παράλληλα εργαστήρια γνώσης με θέμα: Λιανεμπόριο: Επένδυση στην τοποθεσία ή στην εξυπηρέτηση πελάτη; Call Center: Επένδυση στον άνθρωπο ή στην τεχνολογία; και Εξυπηρέτηση πελάτη στην ηλεκτρονική τραπεζική.