Έντονη η παρουσία επιχειρήσεων του κλάδου και ΟΠΕ

Το περίπτερο του ΟΠΕ, που έφερε το branding «Taste like Greece», προέβαλε με τον ιδανικότερο τρόπο τη μοναδική γεύση και ποιότητα φρούτων και λαχανικών από διάφορες περιφέρειες της χώρας, και ταυτόχρονα έδωσε το βήμα σε ελληνικά κλαδικά έντυπα, να ενημερώσουν τους επισκέπτες για την εγχώρια δραστηριότητα του κλάδου. Να σημειωθεί ότι, ο ΟΠΕ έχει ήδη σχεδιάσει μια σειρά ολοκληρωμένων προωθητικών ενεργειών για την ελληνική συμμετοχή στη Fruitlogistica 2015, όπως τη λειτουργία fruit bar και salad bar στο χώρο του ελληνικού περιπτέρου και την διαφημιστική προβολή εντός και εκτός του εκθεσιακού χώρου.