Με τίτλο «Heroes» και αφορμή τα δέκα χρόνια λειτουργίας του

Με αφορμή τα δέκα χρόνια λειτουργίας του, το Viber υλοποιεί παγκόσμια καμπάνια με τίτλο «Heroes», η οποία περιλαμβάνει μια μίνι σειρά 14 επεισοδίων γύρω από τους χρήστες της διεθνώς, που χρησιμοποίησαν το Viber για να αλλάξουν, όπως αναφέρει η εταιρεία, τις ζωές τους. Ένας από αυτούς είναι ο Μάριος Μάζαρης, δάσκαλος στο επάγγελμα, ο οποίος χρησιμοποίησε την εφαρμογή για να συνεχίσει τα μαθήματα στην τάξη του κατά τη διάρκεια της καραντίνας του Μαρτίου.

Η μίνι σειρά φιλοξενεί και άλλες ιστορίες από την περίοδο της καραντίνας, και αφορά χρήστες από χώρες, όπως Ουκρανία, Φιλιππίνες, Αλγερία, Ρωσία, Ιράκ, Σερβία, Νεπάλ και Σρι Λάνκα. «Πιστεύουμε πραγματικά ότι η επιτυχία της πλατφόρμας μας τα τελευταία δέκα χρόνια έχει να κάνει αποκλειστικά με τους χρήστες μας σε όλον τον κόσμο», δήλωσε η Anna Znamenskaya, Chief Growth Office της Rakuten Viber.