Το Glami ανέλυσε τα αποτελέσματα των απαντήσεων 4.022 συμμετεχόντων στην έρευνά του Fashion (Re)search, την περίοδο 21-29 Σεπτεμβρίου, για τη σχέση και τα ζητούμενα των Ελλήνων καταναλωτών από τα καταστήματα. Παρόλη την εξοικείωση με τις online αγορές, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (54%) εξακολουθούν να επιλέγουν αντικαταβολή όταν ψωνίζουν online. Μόλις το 28% δήλωσε ξεκάθαρα ότι προτιμά τις online πληρωμές.

Η έλλειψη εμπιστοσύνης φαίνεται και από τις απαντήσεις που έδωσαν στην ερώτηση εάν έχουν την τάση να αποθηκεύουν τα στοιχεία της κάρτας τους στον λογαριασμό τους σε κάποιο e-shop ή στο πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο για ταχύτερη πληρωμή. Το 62% απάντησε όχι, ενώ μόλις το 17% απάντησε ναι αλλά μόνο σε e-shop που εμπιστεύονται.

Όσον αφορά τις υπηρεσίες online αγορών για τις οποίες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα, πρώτη επιλογή στις προτιμήσεις των καταναλωτών με 31% είναι η δοκιμή πριν την τελική απόφαση αγοράς (από σημείο παραλαβής ή στο σπίτι) και άμεση επί τόπου επιστροφή. Στην ερώτηση «ποια μέθοδο επιστροφής προϊόντων μόδας προτιμάτε;» τo 39% δήλωσε ότι συνήθως δεν επιστρέφει τις αγορές του, ενώ όταν χρειάζεται να επιστρέψει κάτι το 26% επέλεξε courier.