Το 76% των γυναικών στη φάση της εμμηνόπαυσης θεωρεί ότι δεν εκπροσωπείται καθόλου στην επικοινωνία των brands, σύμφωνα με νέα έρευνα της Kantar, παρά τον εντεινόμενο διάλογο περί συμπερίληψης. Η Helen Rowe, Brand Consultant του τμήματος Insights της Kantar, σχολίασε σχετικά: «Η συζήτηση γύρω από την εμμηνόπαυση εξελίσσεται, αλλά πρέπει να γίνει ακόμη πολλή δουλειά για να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση.

Τα brands μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο σε αυτό και οι γυναίκες περιμένουν από αυτά να κάνουν περισσότερα». Η έρευνα διεξήχθη σε συνεργασία με τον οργανισμό Over the Bloody Moon, ο οποίος προσφέρει υποστήριξη και ενημέρωση γύρω από την εμμηνόπαυση. Η ιδρύτριά του, Lesley Salem, ανέφερε ότι «τα brands μπορούν να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην εκπαίδευση και την ενδυνάμωση των ανθρώπων σε αυτό το ταξίδι, παρέχοντας πόρους και εργαλεία».

Ίσως ακόμη πιο σημαντική για τη βιομηχανία του marketing είναι η έλλειψη στήριξης για τις γυναίκες που διανύουν αυτή τη φάση. Οι συμμετέχουσες στην έρευνα της Kantar δήλωσαν σε ποσοστό 65% ότι δεν νιώθουν καμία υποστήριξη στο εργασιακό τους περιβάλλον σε σχέση με την εμμηνόπαυση, με το 52% να θεωρεί απαραίτητη μια σχετική πολιτική από τις εταιρείες.

(Πηγή: TheDrum)