Μέσα από νέα ρύθμιση με τίτλο «Data from Partners»

Μια νέα ρύθμιση λανσάρει το Instagram, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη να επιλέγει ο ίδιος, εάν επιτρέπει την αξιοποίηση πληροφοριών του για τη δημιουργία προσωποποιημένων διαφημίσεων. Η νέα ρύθμιση, με τίτλο «Data from Partners», δεν αποτελεί, σύμφωνα με το Facebook, ένα νέο privacy setting, όπως εκείνα που εισήγαγε η Apple στο iOS. Η νέα αυτή ρύθμιση έρχεται σε συνέχεια παρόμοιας κίνησης του Facebook νωρίτερα μέσα στη χρονιά, με την εισαγωγή ρύθμισης ελέγχου του «Off-Facebook Activity», επιτρέποντας στους χρήστες να διαγράψουν πληροφορίες τους από το Facebook, οι οποίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία προσωποποιημένων διαφημίσεων. Από την πλευρά τους, οι διαφημιζόμενοι αναφέρουν ότι το νέο setting ενδέχεται να αλλάξει τη στρατηγική τους απέναντι στην πλατφόρμα. Ενδεικτικά, ο Ryan Detert, CEO και Founder της Influential, αναφέρει ότι τα brands θα επενδύσουν τα budgets τους εκεί που έχουν την καλύτερη απόδοση.

(Πηγή: AdAge)