Ανοδικά κινήθηκαν οι συνολικές καθαρές πωλήσεις της Elbisco το 1ο εξάμηνο του 2020, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, παρά τις προκλήσεις που δημιούργησε η υγειονομική κρίση. Σημαντικότερη άνοδος καταγράφεται στις κατηγορίες των αλεύρων και της φρυγανιάς, ενώ ακολουθεί η κατηγορία των μπισκότων.

Η άνοδος αυτή οφείλεται, σύμφωνα με την εταιρεία, στην παρουσίαση νέων προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες, από τα brands Αλλατίνη, Elite και Κρις Κρις, καθώς και στη στοχευμένη επικοινωνία προς το κοινό. Παράλληλα, σημαντική συμβολή στα θετικά αποτελέσματα του εξαμήνου, είχε η πλήρης λειτουργία του νέου εργοστασίου φρυγανιάς της Elbisco στη Χαλκίδα, μια επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ, μέσω της οποίας βελτιώθηκε το κόστος παραγωγής, αυξήθηκε η παραγωγική δυνατότητα και εξασφαλίστηκαν καλύτερες προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας.