Με μικρή μείωση της τάξης του 1,61% έκλεισε το διάστημα Ιανουάριος-Ιούλιος 2023 για τον ραδιοφωνικό διαφημιστικό χρόνο σε επίπεδο δευτερολέπτων, σύμφωνα με τα στοιχεία του Spot Monitor, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα 2022. Συνολικά, το συγκεκριμένο διάστημα καταγράφηκαν 85.937.112 δευτερόλεπτα διαφημιστικού ραδιοφωνικού χρόνου, με την Αθήνα να καταγράφει αύξηση 4,16%, τη Θεσσαλονίκη μείωση 5,58% και την Περιφέρεια μείωση 3,99%.

Η κατηγορία τρόφιμα-ποτά παραμένει στην πρώτη θέση της επένδυσης στη ραδιοφωνική προβολή, ακολουθούμενη από τις κατηγορίες δημόσιο, διασκέδαση και εξοπλισμός οικοδομής. Σε επίπεδο brands, τη μεγαλύτερη επένδυση το επτάμηνο πραγματοποίησε η Μασούτης, ενώ ακολουθούν με μικρή διαφορά η ΑΒ Βασιλόπουλος και η Lidl. Σε επίπεδο μήνα, τα περισσότερα δευτερόλεπτα διαφημιστικού ραδιοφωνικού χρόνου καταγράφηκαν τον Ιούνιο.