Το e-commerce διατήρησε τη σχέση με τους καταναλωτές

Σε επίπεδo ρεκόρ 26,6% επί των συνολικών πωλήσεων ανήλθαν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της L’Oreal μέσα στη πανδημία. Χάρη στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο αυξήθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια της κρίσης, η L’Oréal μπόρεσε να διατηρήσει στενή σχέση με όλους τους καταναλωτές της και να αντισταθμίσει σε μεγάλο βαθμό το κλείσιμο των σημείων πώλησης. Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκαν κατακόρυφα κατά 62%, σε όλoυς τους κλάδους και όλες τις περιφέρειες, φθάνοντας στο επίπεδο ρεκόρ του 26,6% επί των συνολικών πωλήσεων του ομίλου για το 2020.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της L’Oréal συναντήθηκε στις 11 Φεβρουαρίου 2020, υπό την προεδρία του Διευθύνοντος Συμβούλου, Jean-Paul Agon ο οποίος δήλωσε μεταξύ άλλων: «Χάρη στην εξαιρετική δέσμευση των υπαλλήλων της, η L’Oréal αντιμετώπισε αυτή την κρίση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ο όμιλος επέστρεψε στην ανάπτυξη το δεύτερο εξάμηνο, εμφανίζοντας το τέταρτο τρίμηνο επιτάχυνση της τάξεως του 4,8%, και κέρδισε σημαντικά μερίδια αγοράς».