Για την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με το νερό

Στην έκθεση συμμετείχαν οι καλλιτέχνες Ελευθέριος Αμπατζής, Στρατής Ταυλαρίδης, Cake a Wish, Kollektivemind και Papairlines. «Στην H&M και πιο συγκεκριμένα εμείς στην ομάδα του denim, εργαζόμαστε εδώ και καιρό στα επόμενα βήματα για πιο αειφόρα denim. Με την εφαρμογή βελτιωμένων διαδικασιών, οι προμηθευτές μας χρησιμοποίησαν περίπου 340 εκατ. λιγότερα λίτρα νερού σε σύγκριση με τις συμβατικές τεχνικές παραγωγής», εξηγούν οι Erik Karlsson, Συντονιστής Περιβαλλοντολογικής Βιωσιμότητας, και John Loman, σχεδιαστής της H&M Denim. Ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης και η Ελένη Φουρέιρα ήταν τα βασικά πρόσωπα της Social Media Campaign της Η&Μ στην Ελλάδα, με βασικό μήνυμα «Go Green, Wear Blue», περνώντας το δικό τους μήνυμα για αειφορία στη μόδα.