Δεν είναι λίγες οι λέξεις που σήμερα έχουν χάσει το νόημά τους και έχουν αλλοιωθεί, επειδή η χρήση τους έχει γίνει ιδιαίτερα εκτεταμένη και «εύκολη». Η λέξη «ντοκουμέντο» π.χ., πριν 30-40 χρόνια χαρακτήριζε ένα γεγονός με βαρύνουσα σημασία για ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας. Σήμερα ντοκουμέντο «βαπτίζεται» η φωτογραφία μιας τηλεπαρουσιάστριας με το νέο της «αίσθημα». Για να έρθουμε «στα δικά μας», στην ίδια λογική κινείται και η έκφραση «έκτακτη είδηση». Υπό φυσιολογικές συνθήκες, η έκφραση αυτή χαρακτηρίζει μια πολύ σημαντική είδηση, η οποία επηρεάζει ένα μεγάλο κομμάτι μιας αγοράς.

Όταν όμως ακόμα και ειδήσεις μεσαίου βεληνεκούς ή ειδήσεις συνηθισμένες στο επιχειρείν, χαρακτηρίζονται σχεδόν επί καθημερινής βάσεως «έκτακτη είδηση», τότε είναι σαφές ότι η έκφραση αυτή έχει χάσει το νόημά της και απλά υποδηλώνει το άγχος του Μέσου που την αναφέρει και την αγωνιώδη προσπάθειά του να ανεβάσει την αναγνωσιμότητα, την ακροαματικότητα ή την τηλεθέασή του.

Σε βάθος χρόνου μια τέτοια τακτική «καταφέρνει» το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιδιώκει. Καλό είναι λοιπόν, όλοι μας, ο καθένας από την πλευρά του, να κρατάμε τις ισορροπίες και να μην συντελούμε άμεσα ή έμμεσα σε αυτήν την αλλοίωση της έννοιας των λέξεων και εν τέλει, των αξιών που πρεσβεύουν.

Τεύχος συνεντεύξεων θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το παρόν, αφού σε αυτό φιλοξενούμε τρεις άκρως σημαντικές και ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις. Του Δημήτρη Α. Μαύρου, του Σπύρου Λούρου και του Άγγελου Παρασχάκη.

Στο πλαίσιο του CEO Summit 2010, το οποίο θα διεξαχθεί στις 2 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, ο Δημήτρης Α. Μαύρος, Πρόεδρος του Τομέα Ηγεσίας της ΕΕΔΕ παρουσιάζει στο Marketing Week τις βασικές παραμέτρους της φετινής διοργάνωσης, που έχει θέμα «Βιώσιμη Ελπίδα. Δημιουργώντας το μέλλον και όχι προβλέποντάς το». Μια συνέντευξη – γροθιά στο στομάχι, που επεκτάθηκε σε ζητήματα κοινωνικά, οικονομικά και επιχειρηματικά. Μια συνέντευξη του Δημήτρη Α. Μαύρου που σίγουρα όμοιά της δεν θα έχετε ξαναδιαβάσει.

Εξάλλου, ο Σπύρος Λούρος, Διευθυντής Μάρκετινγκ του ΟΤΕ, τρεις περίπου μήνες μετά την ανάληψη των νέων του καθηκόντων, μιλάει για τις νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες του οργανισμού, τις προτεραιότητες και τη νέα του φιλοσοφία.

Τέλος, ο Άγγελος Παρασχάκης, 10 χρόνια μετά την ανάληψη της διοίκησης της DDB Sofia μίλησε στο Marketing Week για τις εμπειρίες του, σκιαγραφώντας παράλληλα την εικόνα της βαλκανικής αγοράς σήμερα. Ταυτόχρονα καταγράφει τις ευκαιρίες που η αγορά αυτή παρουσιάζει για τους έλληνες managers, η οποία δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι στα μάτια κάποιων από αυτούς, φαντάζει πλέον ως η Γη της Επαγγελίας. Ποιος να το περίμενε…