Oι Έλληνες καταναλωτές αναζητούν πολύ πιο συστηματικά τις καλύτερες ευκαιρίες στα ψώνια και στις αγορές τους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας Profiles από τη Focus Bari/ YouGov για τον Απρίλιο 2022.

Πιο αναλυτικά, 8 στους 10 Έλληνες αξιοποιούν ειδικές προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια, ηλεκτρονικούς εκπτωτικούς κωδικούς, με τους τελευταίους να αποτελούν «την πιο δημοφιλή μορφή αξιοποίησης των αγοραστικών ευκαιριών που προσφέρουν οι επιχειρήσεις στους καταναλωτές τους».

Ένας στους 2 Έλληνες έχει αγοράσει τουλάχιστον ένα είδος από πηγή μεταχειρισμένων ειδών/ «δεύτερο χέρι» μέσα στους τελευταίους 3 μήνες. Επτά στους 10 δηλώνουν πολύ πιο προσεκτικοί με τα οικονομικά τους σε σχέση με παλαιότερες εποχές, ενώ αντίστοιχη αναλογία δηλώνει πως αναζητά και προτιμά τα είδη που είναι σε ειδικές προσφορές ή στις χαμηλότερες δυνατές τιμές, και ακολου-θούν προγράμματα πιστότητας (loyalty) των μαρκών, «καθώς πιστεύουν πως είναι ένας καλός τρόπος επιβράβευσης μιας επιχείρησης στους πελάτες της».