Στην εποχή της σύγκλισης του digital με το physical, ποιο είναι το μέλλον της αγοράς του λιανεμπορίου και πώς μπορεί μια ηγετική στον χώρο της αλυσίδα να προσαρμοστεί σε αυτό;

Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σχεδίασε για την Κωτσόβολος-Dixons μια καινοτόμο και πλήρως εξατομικευμένη στις ανάγκες της εταιρείας εκπαίδευση που απαντά σε αυτές τις προκλήσεις: το Executive Leadership Program in Retailing. Στόχος του προγράμματος είναι να προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες υψηλού επιπέδου σε θέματα αιχμής της διοίκησης λιανεμπορίου, αλλά και εφόδια για προσωπική και επαγγελματική ανέλιξη των συμμετεχόντων.

Την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, με την παρουσία του CEO της Κωτσόβολος Γιάννη Βασιλάκου, πραγματοποιήθηκε η εναρκτήρια υποδοχή του νέου προγράμματος που διαρκεί ένα έτος και σκοπεύει να εκπαιδεύσει την επόμενη γενιά στελεχών της. Συντονιστές του προγράμματος είναι ο Σέργιος Δημητριάδης και η Καλυψώ Καραντινού, καθηγητές του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ.