Η SAS παρουσιάζει ένα νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το The Batting Lab, που δημιούργησε για να συνδυάσει τον αθλητισμό με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες της. Πρόκειται για μια νέα, διαδραστική εμπειρία που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI), computer vision και Internet of Things (IoT) για να βοηθήσει τα παιδιά να βελτιώσουν τις αθλητικές τους δεξιότητες, αλλά και να ενισχύσει το data literacy τους.

Χαρακτηριστικά, στο άθλημα του μπέιζμπολ, το Batting Lab περιλαμβάνει ένα υπερσύγχρονο περιβάλλον με αισθητήρες και κάμερες που συλλέγουν περισσότερα από 50.000 σημεία δεδομένων σε κάθε κίνηση του μπαστουνιού.

Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, του computer vision και του IoT, τα δεδομένα αναλύονται σε πραγματικό χρόνο και η ανατροφοδότηση και οι προτάσεις βελτίωσης παρουσιάζονται μέσω in-cage displays. Οι αθλητές βλέπουν πώς μπορούν να βελτιστοποιήσουν την κατανομή του βάρους τους, τη θέση των χεριών, τις κινήσεις του κορμού και άλλα.