Σηματοδοτείται έτσι μια από τις μεγαλύτερες συμφωνίες στην αγορά των υπηρεσιών marketing και η μεγαλύτερη εξαγορά από την πλευρά του δικτύου. Η κίνηση αυτή στοχεύει προφανώς στην ενίσχυση της ικανότητας της Publicis να προσφέρει εξατομικευμένες εμπειρίες σε κλίμακα, στη βάση data, με τους αναλυτές να εκτιμούν ότι θα διαθέτει πλέον πρόσβαση σε περισσότερα από 200 εκατ. data sets πελατών που θα αναμορφώσουν τις υπηρεσίες της, ιδιαίτερα στη Β. Αμερική.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ομίλου, η Epsilon και η πλατφόρμα της Conversant αποτελεί τον ηγέτη των CRM και προγραμμάτων πιστότητας στις ΗΠΑ, με τα δεδομένα της να καλύπτουν το 56% όλων των συναλλαγών. Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε συνέχεια της ανακοίνωσης μείωσης κατά 1,6% σε οργανικά καθαρά έσοδα για το πρώτο τρίμηνο, παρά την άνοδο σε καθαρά έσοδα κατά 1,7%.

Με την ανακοίνωση της εξαγοράς, ο Arthur Sadoun, Πρόεδρος και Chief Executive της Publicis έσπευσε να τονίσει ότι πρόκειται για μια κίνηση που θα ενισχύσει τη δημιουργικότητα, καθώς «αυτό που δημιουργεί συναισθήματα είναι η δημιουργική ιδέα και αυτό παραμένει στην καρδιά της εταιρείας μας».
(Πηγή: Campaign)