Για τρίτη χρονιά η έρευνα από ΟΠΑ και CSE

Η έρευνα αυτή, που πραγματοποιείται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αποτυπώνει την καταναλωτική συμπεριφορά απέναντι στις περιβαλλοντικές διαστάσεις του Marketing, αναδεικνύει τη συνεχώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση του κοινού σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα και καταγράφει τη στάση, τις αντιλήψεις και την ανταπόκριση του Έλληνα καταναλωτή απέναντι στις υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές.

Για παράδειγμα, σύμφωνα με την έρευνα, ένα 57,2% των καταναλωτών προτιμά βιολογικά προϊόντα, ενώ ένα 52,3% άλλαξε τη μάρκα του προϊόντος που αγόραζε, επιλέγοντας ένα φιλικό προς το περιβάλλον προϊόν. Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε ειδική εσπερίδα στις 2 Μαρτίου, στο Κέντρο Γαία. Η εκδήλωση θα είναι κλιματικά ουδέτερη μέσω του μη κερδοσκοπικού Ελβετικού Οργανισμού myclimate και θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής, του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.