Για τους Premium YouTube Partners της

Το event αποτέλεσε το πρώτο από μία σειρά ενεργειών της Digital Minds, που στόχο έχουν να ενημερώσουν και να εκπαιδεύσουν τους συνεργάτες της, αλλά και την ελληνική διαφημιστική αγορά, γύρω από το YouTube και τη χρήση του ως εργαλείο marketing. Την εκδήλωση άνοιξε ο CEO της Digital Minds, Κώστας Χαμαλίδης, ο οποίος μίλησε για την πορεία της εταιρείας, ενώ ο Account Director, Ξενοφών Ελευθεριάδης, παρουσίασε case studies από διάφορους κλάδους που εκμεταλλεύτηκαν την πλατφόρμα του YouTube για να αναπτύξουν περαιτέρω την δραστηριότητα τους. Τέλος, στελέχη της Google παρουσίασαν τα YouTube market trends, αναφορικά με τους Έλληνες χρήστες, καθώς και στατιστικά στοιχεία για τη χρήση του YouTube στην Ελλάδα.