Και το Συμβούλιο Ψηφιακής Επικοινωνίας της

Η εκδήλωση ξεκίνησε με τέσσερις παρουσιάσεις, του Οδυσσέα Ντότσικα (Think Digital Group), του Σπύρου Παπαγεωργίου (adweb), του Eric Parks (Tempo OMD) και του Berti Benbanaste (Google). Ακολούθησε συζήτηση με τη συμμετοχή εκπροσώπων από όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές, οι οποίοι μοιράστηκαν ιδέες και απάντησαν ερωτήματα, όπως εάν είμαστε έτοιμοι ως οργανισμοί και στελέχη για την εποχή του programmatic buying. Την εκδήλωση συντόνισε ο Νίκος Σύμπουρας, General Manager Dentsu Aegis Network Hellas, ο οποίος ανακοίνωσε ότι η ΕΔΕΕ Digital θα δρομολογήσει και άλλες αντίστοιχες πρωτοβουλίες, με θέματα που αφορούν επίκαιρα θέματα της ψηφιακής αγοράς.