Η Interamerican επεκτείνει την παρουσία της στον ψηφιακό χώρο, παρουσιάζοντας τον επίσημο λογαριασμό της στο TikTok, σε συνεργασία με τη Socialab. Μέσω του TikTok, η Interamerican αναδεικνύει προσωπικές ιστορίες των ανθρώπων της, στιγμές που τους κάνουν περήφανους, προσφέροντας ένα «παράθυρο» στην καθημερινότητα και τις λειτουργίες της εταιρείας.

Μέσα από αυτές τις ιστορίες, το κοινό εξοικειώνεται με τις αξίες, την κουλτούρα και τον κόσμο της Interamerican. Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε μια ολοκληρωμένη και στοχευμένη προσέγγιση, υπηρετώντας μία στρατηγική περιεχομένου που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύει την αλληλεπίδραση με το κοινό.

H Socialab ανέλαβε την ανάπτυξη της στρατηγικής, τη δημιουργία και παραγωγή περιεχομένου σε στενή συνεργασία με την ομάδα Corporate Marketing της Interamerican, εξασφαλίζοντας μια άρτια και συνεκτική παρουσία του brand στο TikTok.