Δημιουργία της McCann Erickson Athens

Τα δύο σποτ καυτηρίαζαν με χιουμοριστικό τρόπο τις θέσεις των πολιτικών αντιπάλων της ΝΔ και συγκεκριμένα του ΣΥΡΙΖΑ. Το ένα από αυτά παρουσίαζε το πάθημα ενός μακρυμάλλη νεαρού, ο οποίος ζητά από τον κομμωτή να τον κουρέψει…σύριζα, για να μετανοιώσει στη συνέχεια με το αποτέλεσμα. Στο δεύτερο, ο ψευτό-μαγκας πελάτης εστιατορίου δεν πληρώνει το λογαριασμό, θεωρώντας ότι δεν κινδυνεύει να τον πετάξουν έξω από το εστιατόριο και όμως καταλήγει στο πεζοδρόμιο. Τα δύο virals ήταν νούμερο 2 και νούμερο 3 «most trending videos» για μία εβδομάδα, με συνολικά 500.000 hits στο youtube (official κανάλια και αναδημοσιεύσεις).