«The Nielsen Company (Greece)» είναι η επωνυμία της νέας εταιρείας
Εγκρίθηκε η συγχώνευση της εταιρείας «ACNielsen Ανώνυμος Εταιρεία Ερευνών Αγοράς» με την εταιρεία «Nielsen Audience Measurement Συστήματα Πληροφόρησης Αγοράς Ανώνυμη Εταιρεία», στις 2 Δεκεμβρίου, με την υπ’ αριθμ. 278533 Απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής.

Παράλληλα, αλλάζει και η επωνυμία της εταιρείας «Nielsen Audience Measurement Συστήματα Πληροφόρησης Αγοράς Ανώνυμη Εταιρεία» σε «The Nielsen Company (Greece) Μετρήσεις Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και Έρευνες Αγοράς Ανώνυμη Εταιρεία». Η συγχώνευση ισχύει από τις 2 Δεκεμβρίου και όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «πραγματοποιήθηκε για την καλύτερη, ορθολογικότερη και αποτελεσματικότερη οργάνωση και συντονισμό των επιχειρήσεων, για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων για συνέργιες που θα έχει σαν αποτέλεσμα την παροχή προηγμένων υπηρεσιών πληροφόρησης προς όφελος της εταιρείας, αλλά και εις όφελος των πελατών της, ενώ παράλληλα δημιουργείται μια πιο ισχυρή οικονομική μονάδα». Τη σχετική ενημερωτική επιστολή υπογράφουν η Βίκη Γρηγοριάδου, Διευθύνουσα Σύμβουλος Έρευνες Αγοράς και ο Σπύρος Ζαβιτσάνος, Διευθύνων Σύμβουλος Μετρήσεις Τηλεθέασης.