Το Agency Playbook χωρίζεται σε διαφορετικές ενότητες, που περιλαμβάνουν καλές πρακτικές, πληροφορίες για εργαλεία στόχευσης, διευκρινίσεις για διαφημίσεις και analytics, αλλά και input από την παγκόσμια ομάδα του Twitter, από brands και agencies. Μεταξύ άλλων, προσδιορίζει το πού μπορεί να ενταχθεί το Twitter στη στρατηγική ενός πελάτη, προκειμένου να βοηθήσει agencies και marketers να σχεδιάσουν organic και paid content, να το προγραμματίσουν, τα εδραιώσουν τη «φωνή» του brand και να προβούν σε ανακοινώσεις μέσα από την πλατφόρμα.

Το εγχειρίδιο στοχεύει επίσης στο να συμβάλλει στη διαχείριση των προσδοκιών των πελατών, τονίζοντας ότι η επιτυχία στην πλατφόρμα δεν περιορίζεται στον αριθμό των followers και αναλύοντας τα metrics και τις επιλογές στόχευσης που είναι διαθέσιμα. Διεξοδικά παρατίθενται best practices για brand Twitter accounts, ενώ προτείνει τεχνικές για αποτελεσματικότερη διαφήμιση στο δίκτυο και τους βέλτιστους τρόπους αξιοποίησης όλων των δυνατοτήτων και παραμέτρων, όπως video, φωτογραφίες, μέγεθος κειμένου, emojis, hashtags, brand voice και calls to action. Το playbook κλείνει με πολλά pro tips και success stories από την διεθνή κοινότητα του Twitter.
(Πηγή: AdWeek)