Είχε συνεργαστεί με τα πιο απαιτητικά brands διεθνώς. Η Ad Store, το μεγαλύτερο ανεξάρτητο δίκτυο διαφημιστικών γραφείων με παρουσία σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Λατινική Αμερική και Αφρική, πενθεί για τον πρόωρο θάνατο του επίτιμου προέδρου και ιδρυτή της, Paul Cappelli. Ο Paul Cappelli ξεκίνησε την καριέρα του στη διαφήμιση το 1980 και κατέκτησε κάθε μεγάλο διαφημιστικό […]

Είχε συνεργαστεί με τα πιο απαιτητικά brands διεθνώς.

Η Ad Store, το μεγαλύτερο ανεξάρτητο δίκτυο διαφημιστικών γραφείων με παρουσία σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Λατινική Αμερική και Αφρική, πενθεί για τον πρόωρο θάνατο του επίτιμου προέδρου και ιδρυτή της, Paul Cappelli. Ο Paul Cappelli ξεκίνησε την καριέρα του στη διαφήμιση το 1980 και κατέκτησε κάθε μεγάλο διαφημιστικό βραβείο, συμπεριλαμβανομένων των Cannes Lions και πολλών CLIO Awards.

Ίδρυσε τη δική του διαφημιστική εταιρεία, The Ad Store, στη Νέα Υόρκη το 1993. Από τότε, η Ad Store εξελίχθηκε σε διεθνές δίκτυο, φημισμένο για τη δημιουργική και ανθρώπινη προσέγγισή του. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, ο Paul Cappelli και η Ad Store πραγματοποίησαν πρωτοποριακές καμπάνιες για ορισμένες από τις πιο απαιτητικές μάρκες, όπως οι, Alitalia Airlines, Coca-Cola, L’Oreal, General Electric, Gillette και Pepsi.

Ο Χάρης Λαούδης, CEO της The Ad Store στην Ελλάδα σημειώνει: «Ο Paul δεν ήταν μόνο ο ιδρυτής του δικτύου μας, αλλά και ένας δημιουργικός πρωτοπόρος, ένας γενναίος στοχαστής, ένας άνθρωπος που σκεφτόταν πάντα έξω από το κουτί».