Έφυγε από τη ζωή ο θρυλικός art director George Lois, ευρύτερα γνωστός για τον σχεδιασμό των τολμηρών εξωφύλλων του Esquire τη δεκαετία του ’60 στις ΗΠΑ. Είχε χαρακτηριστεί ως ένας από τους αυθεντικούς «Mad Men» που έφεραν επανάσταση στη βιομηχανία της διαφήμισης και του graphic design στην Αμερική, αν και ο ίδιος απέρριπτε τον παραλληλισμό.

Ξεκίνησε την καριέρα του στη διαφήμιση στα τέλη της δεκαετίας του ’50, αφού επέστρεψε από τον πόλεμο της Κορέας, αρχικά στον τηλεοπτικό σταθμό CBS και έπειτα στο agency DDB. Στη συνέχεια ίδρυσε το δικό του agency Papert Koenig Lois το 1960 και έκτοτε ίδρυσε πολλά ακόμη, μεταξύ των οποίων τα Lois Holland Callaway, Lois/USA και Lois TransMedia. Χαρακτηριστικό του ήταν το θάρρος της γνώμης και η ειλικρίνειά του, ενώ έφτασε να απειλήσει πελάτη ότι θα πηδήξει από το παράθυρο επειδή απέρριψε την καμπάνια του. Ο πελάτης άλλαξε αμέσως γνώμη.

Γεννημένος στη Νέα Υόρκη από Έλληνες μετανάστες, αποτελεί τον εμπνευστή της έννοιας του «big idea» που καθόρισε το διαφημιστικό οικοσύστημα: «Δεν δημιουργείς απλά διαφήμιση. Πρέπει να συνδέεται με τη μεγάλη ιδέα», είχε πει ο ίδιος.

(Πηγή: Campaign)