Τίμησε σωρεία κορυφαίων υπεύθυνων θέσεων, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα, όπως Lavipharm, Τσιμέντα Ηρακλής, Ελληνικά Πετρέλαια, ΕΛΔΑ, ΕΥΔΑΠ, και ΤΑΙΠΕΔ, όπου υπηρέτησε ευδόκιμα ως Διευθύνων Σύμβουλος ή Πρόεδρος. Η εταιρεία του «Piscines Ideals» κέρδισε επανειλημμένα σε ελληνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο τον τίτλο του «Καλύτερου χώρου εργασίας». Καλό δρόμο, Στέλιο. Εύχομαι να καταλήξεις στην Ιθάκη σου…

ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Στις πολιτισμένες χώρες, ο πολίτης λογίζεται αθώος, έως ότου αποδειχθεί τυχόν ένοχος. Στην Ελλάδα ο πολίτης θεωρείται ένοχος a priori και καλείται να αποδείξει εκείνος την αθωότητά του. Το πρώτο σοβαρό ρήγμα σ’ αυτή την απαράδεκτη κοινωνικά και καταστροφική οικονομικά πρακτική δίνει το νομοσχέδιο του Κ. Χατζηδάκη, σύμφωνα με το οποίο, οι πολίτες, με μια απλή ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση θα μπορούν να ξεκινούν μια επιχείρηση μέσα σε μια μέρα, ενώ οι διάφοροι απαιτούμενοι έλεγχοι, μειωμένοι κατά 60% θα διεξάγονται κατά τη λειτουργία της επιχείρησης. Αυγό του Κολόμβου; Ναι! Αλλά μας πήρε 40 χρόνια, για να το γεννήσουμε!

ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Στην ηλεκτρονική εποχή μας, των υπολογιστών και των e-mails, είναι καιρός να προσαρμοσθούν και οι αποστολείς κάθε είδους προσκλήσεων. Είναι αναγκαίο, χρήσιμο και βολικό και για τους αποστολείς και για τους προσκαλούμενους, να δύναται η δυνατότητα απάντησης με e-mail ή/και φαξ. Θα δουν να αυξάνεται και το ποσοστό αυτών που θα απαντούν!

ΚΟΚΚΟΣ ΑΜΜΟΥ
«Λουκέτο σε 23 φορείς του Δημοσίου» (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ -12.2.14) Άντε, μόνον άλλοι 12.789 έμειναν!

TWITTER ΚΑΙ ΑΤΑΚΕΣ
Η Kerry Keenan, Chief Creative Officer της φημισμένης Deutsch NY πιστεύει ότι ο περιορισμός των 140 χαρακτήρων στο Twitter δεν θέτει όρια στη δημιουργικότητα, αλλά εστιάζει στο περιεχόμενο. Διαφωνώ πλήρως με το ό,τι ο περιορισμός των 140 χαρακτήρων «οδηγεί σε δημιουργικότητα». Η συντομογραφία έχει επιβληθεί από τα πράγματα στη διαφήμιση, μόνο και μόνο για λόγους οικονομίας του κόστους χώρου και χρόνου. Γενικεύοντας τη «συνθηματική» γραφή, οδηγούμεθα γενικά σε «ατάκες», αντί του τεκμηριωμένου ουσιαστικού λόγου. Όσο για το περιεχόμενο, να θυμίσω παλιότερη έρευνα, που λέει ότι η αξία κι η διεισδυτικότητα ενός μηνύματος εξαρτάται κατά 45% από το ΠΟΙΟΣ το λέει, κατά 38% από το ΠΩΣ το λέει και μόνο 17% από το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ!

ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΕΓΚΩΜΙΟ
«Ο Σκάι έλυσε τη συνεργασία του με τον Διευθυντή Προγράμματος, Ευ. Μαυρογιάννη, τον οποίο ευχαριστεί για τη συνεργασία του και την προσφορά του στο κανάλι».
Να δω μια φορά μια επιχείρηση, να ΜΗΝ ευχαριστεί τους ανθρώπους που απολύει, για «τη συνεργασία και την προσφορά τους». Είναι ένα ειρωνικό, υποκριτικό, παρηγορητικό «εγκώμιο», προϊόν της «πολιτικής ορθότητας», που θυμίζει τη λαϊκή παροιμία «Να σε κάψω Γιάννη, να σ’ αλείψω λάδι»!

BITCOINS
Τα οικονομικά δεν ήταν ποτέ το δυνατό σημείο μου. Ομολογώ λοιπόν ότι δεν έχω καταλάβει ακόμη τη λειτουργία των bitcoins, σε σχέση με τα γνωστά νομίσματα και την πραγματική οικονομία. Είμαι πάντως βέβαιος ότι θα εξαπλωθεί, απλώς δεν ξέρω, αν θα καταλήξει σε μια τεράστια, παγκόσμια «φούσκα»!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ GREEKLISH
Σύμφωνοι, δεν είναι ούτε αρμόδια ούτε υπεύθυνη η διαφήμιση για τη μόρφωση και την καλλιέργεια των παιδιών μας και των νέων μας. Άλλη είναι η δουλειά της. Δεν μπορεί όμως άραγε να την κάνει, διαφυλάσσοντας παράλληλα και τη γλώσσα μας; Τελευταίο κρούσμα τα Greeklish της Lacta: «Yparxei Αgapι»!!! Αφού είναι βεβαιωμένο ότι τα Greeklish οδηγούν κατ’ ευθείαν σε αναλφαβητισμό, δεν μπορεί άραγε η διαφήμιση να «δημιουργήσει» χωρίς αυτά;

I DON’T LIKE “LIKES”
Το πιο διαδεδομένο σπορ στο Facebook είναι η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη συλλογή «Likes». Κι όμως είναι ένα ουσιαστικά μηδενικό μέγεθος. Θα δείτε σελίδες με εκατοντάδες ή και χιλιάδες «Likes», οι οποίες όμως δεν έχουν πουλήσει ούτε ένα από προβαλλόμενα προϊόντα ή δεν έχουν δεχθεί ούτε μία επίσκεψη, πλην της πρώτης αναγκαστικής και το μόνο που κάνουν είναι να θρέφουν τον εγωισμό και τη ματαιοδοξία των δημιουργών των σελίδων. Στην αντίπερα ακριβώς όχθη βρίσκεται η «Κοινοποίηση», που δηλώνει πραγματική εκτίμηση του κοινοποιούντος για τη συγκεκριμένη ανάρτηση και υπηρετεί τον βασικό λόγο ύπαρξης των κοινωνικών δικτύων, που είναι η διάχυση πληροφοριών και σχολίων και η ανταλλαγή απόψεων. Αλλά μην περιμένουμε και πολλά από το FB, το οποίο μόνο ένα 16% από τους ίδιους τους χρήστες του θεωρούν αξιόπιστο.