Η εφημερίδα, αντί για τη συνηθισμένη δωροεπιταγή έκπτωσης των 6 ευρώ στην ίδια αλυσίδα, προσέφερε 15 κουπόνια συγκεντρωμένα σε δύο εσωτερικές σελίδες της, και μάλιστα ακόμα και στην έκδοση των 2 ευρώ. Κάθε κουπόνι αντιπροσώπευε μια σημαντική έκπτωση σε συγκεκριμένα επώνυμα προϊόντα πρώτης ανάγκης, όπως ελαιόλαδο, σαμπουάν, τυρί, βούτυρο, μακαρόνια, φρούτα, χαρτί υγείας, πάνες, απορρυπαντικά, μπίρες.

Ο καταναλωτής έπρεπε να κόψει τα κουπόνια, να επιλέξει τα συγκεκριμένα προϊόντα που αναγράφονται στο κάθε κουπόνι και φθάνοντας στο ταμείο να τα παραδώσει για να γίνει η αντίστοιχη έκπτωση. Αν αξιοποιούσε όλα τα κουπόνια, κέρδιζε 35 ευρώ, αφού οι εκπτώσεις σε κάθε προϊόν ήταν μεγάλες και κυμαίνονταν από -18% έως -64%.

Σημαντικό ήταν το γεγονός ότι η προσφορά αυτή –που μάλλον θα καθιερωθεί μια φορά το μήνα από το «Πρώτο Θέμα»– δεν απαιτούσε ελάχιστο ύψος αγορών. Το αποτέλεσμα ήταν τα φύλλα της εφημερίδας να εξαντληθούν ήδη από τις 10 το πρωί της Κυριακής, αφού σύμφωνα με πληροφορίες είχαν γίνει και… προκρατήσεις από τους αναγνώστες στους ιδιοκτήτες περιπτέρων, δύο και τρεις ημέρες νωρίτερα από την κυκλοφορία της εφημερίδας.