Σημαντική διάκριση απέσπασε, στο πλαίσιο των Effie Awards 2020, o καφές Παπαγάλος Λουμίδης, ο οποίος συμπλήρωσε φέτος 100 χρόνια επιτυχημένης πορείας. Συγκεκριμένα, του απονεμήθηκε Silver Effie στην κατηγορία Sustained Success για την καμπάνια «Λουμίδης Café – Σχέσεις από καλό χαρμάνι».
Με ιστορία ενός και πλέον αιώνα, ο καφές Λουμίδης Παπαγάλος αποδεικνύει τη σύνδεσή του με την κουλτούρα των Ελλήνων και την ικανότητα να προσαρμόζεται στις νέες τάσεις. Ο Γιώργος Γεωργαλάς, Senior Brand Manager, Λουμίδης Παπαγάλος, Nestlé Ελλάς, περιγράφει την επιτυχή πορεία της μάρκας και την αποτελεσματικότητα της επικοινωνιακής της πλατφόρμας.
MW: Ο Λουμίδης Παπαγάλος είναι μια ιστορική μάρκα με βαθιές ρίζες στην παράδοση και στην αγάπη των καταναλωτών. Πώς συνδυάσατε την παράδοση αυτή με τις νέες τάσεις στην κατανάλωση καφέ;
Γιώργος Γεωργαλάς: Από το πρώτο καφεκοπτείο, το 1920, στον Πειραιά, μέχρι σήμερα, ο καφές Λουμίδης Παπαγάλος προσφέρει την ίδια μοναδική γεύση και υψηλή ποιότητα, και αυτό είναι που κρατά ζωντανή τη σχέση του με τους φίλους του καλού καφέ. Ο ελληνικός καφές κατάφερε όλα αυτά τα χρόνια να παραμείνει μια διαχρονική επιλογή και να αποτελεί σήμερα τη Νο1 επιλογή για ζεστό καφέ στο σπίτι. Η κουλτούρα του καφέ είναι, όμως, ζωντανή και εξελίσσεται.
Ο Λουμίδης Παπαγάλος αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών και προσφέρει νέες καινοτόμες προτάσεις στην κατηγορία του καφέ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πρόταση του Λουμίδη Frio, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα απόλαυσης του ελληνικού καφέ σε κρύα μορφή. Επίσης, εδώ και έναν και πλέον χρόνο, ο Λουμίδης Παπαγάλος παρουσίασε, πρώτος στην αγορά του retail, τον Μονοποικιλιακό, ένα προϊόν από 100% yellow bourbon Arabica, που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες ακόμη και των πιο απαιτητικών καταναλωτών.
Ποιος ο ρόλος της κληρονομιάς του καφέ Λουμίδη Παπαγάλου στη διαμόρφωση της κατηγορίας του ελληνικού καφέ;
Ο Λουμίδης Παπαγάλος, από το ξεκίνημά του, έθεσε ψηλά τον πήχη της ποιότητας, σε μια εποχή που ο «νοθευμένος» καφές δεν ήταν σπάνιο φαινόμενο. Ο συνδυασμός της υψηλής ποιότητας και της μοναδικής γευστικής εμπειρίας είναι η κληρονομιά του Λουμίδη Παπαγάλου στην κατηγορία του ελληνικού καφέ.
Το ταξίδι της ποιότητας και της διαρκούς αναβάθμισης του Λουμίδη Παπαγάλου συνεχίζεται, μέσα από τη διαρκή καινοτομία και αναβάθμιση των εγκαταστάσεων παραγωγής μας στα Οινόφυτα Βοιωτίας, ώστε ο καφές μας να είναι πραγματικά εξαιρετικός, επιβεβαιώνοντας τη φράση «έκαστος στο είδος του, και ο Λουμίδης στους καφέδες».
Ποια η φιλοσοφία σας πίσω από τη μάρκα και πώς χτίστηκε επικοινωνιακά; Ποιον ρόλο έπαιξε το «Καφενείο του Λουμίδη» σε αυτό;
Η στιγμή του ελληνικού καφέ έχει κάτι το ξεχωριστό για όλους μας. Είτε πρόκειται για την πρωινή «ιεροτελεστία» για να ξεκινήσει η ημέρα με το άρωμα του καφέ, είτε πρόκειται για τον καφέ που θα πιούμε με αγαπημένα μας πρόσωπα για να μοιραστούμε τα νέα μας. Επιπλέον, το «καφενείο» ήταν πάντα ένας ξεχωριστός χώρος στην κουλτούρα μας. Ήταν φυσικό, λοιπόν, όταν, πριν από 30 περίπου χρόνια, άρχισαν να δημιουργούνται οι πρώτες τηλεοπτικές ταινίες της μάρκας, το καφενείο να επιλεγεί ως ο χώρος, όπου ο Λουμίδης Παπαγάλος θα «ξεδίπλωνε» τις ιστορίες του.
Και αυτό, πάντα με το χαρακτηριστικό μουσικό θέμα από το «Σαν μαγεμένο το μυαλό μου», και τον ιδιοκτήτη του καφενείου, τον κυρ Φάνη, και έπειτα τον Θέμη, να αφουγκράζονται και να σχολιάζουν τις ιστορίες των ανθρώπων. Όλα αυτά έφτιαξαν ένα μοναδικό «επικοινωνιακό χαρμάνι» που έδωσε ζωή, συναισθήματα στη μάρκα, κερδίζοντας μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των Ελλήνων καταναλωτών.
Ποια αποτελέσματα έφερε η καμπάνια «Σχέσεις από καλό χαρμάνι»;
Η επιτυχία μιας μάρκας κρίνεται από πολλούς παράγοντες και, σίγουρα, η επικοινωνιακή στρατηγική είναι ένας από αυτούς. Οι τηλεοπτικές επικοινωνίες του Λουμίδη Παπαγάλου έχουν συμβάλει, ώστε η μάρκα να έχει ανοδική πορεία στην αγορά του ελληνικού καφέ. Η πλούσια επικοινωνιακή κληρονομιά της μάρκας επιβεβαιώνεται από τις υψηλές επιδόσεις στους δείκτες BHT, όπου στέκεται δυνατά ανάμεσα στις κορυφαίες μάρκες καφέ και ροφημάτων στην αγορά.
H βράβευση, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, του Λουμίδη Παπαγάλου από τα Effie Awards για την αποδεδειγμένα μακροχρόνια αποτελεσματικότητα της επικοινωνιακής μας πλατφόρμας, έρχεται να επιβεβαιώσει τη στρατηγική μας και να μας δώσει ώθηση για το μέλλον.