Σε εξέλιξη βρίσκεται η καµπάνια της µάρκας Εδem, για την ολοκληρωµένη σειρά προϊόντων της µε λαχανικά, τουρσί, ελιές, πάστα ελιάς, µαρµελάδες, ξύδι και έτοιµα φαγητά.
Η καµπάνια περιλαµβάνει outdoor και ραδιοφωνικά σποτ σε συνεργασία µε τους ραδιοφωνικούς σταθµούς Εasy και Ρυθµός. Για το επόµενο διάστηµα, το επικοινωνιακό πλάνο της εταιρείας προβλέπει επικέντρωση στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε συνεργασία µε food bloggers όπως οι Mamatsita, Madame Ginger και Funky Cook.
Παράλληλα, το brand διατηρεί συνεργασία µε διατροφολόγο για τη δηµιουργία υγιεινού διατροφολογίου που προτείνει στους καταναλωτές µέσω των social media. Η γκάµα είναι διαθέσιµη σε όλα τα super markets εδώ και έναν χρόνο, µετά το rebranding της µάρκας Ατλάντα, σε fun, «χαµογελαστές» συσκευασίες, ενώ τα προϊόντα της έχουν πιστοποίηση vegan.