Αφορά σε συνεργασία των δικτύων διανομής και σε εξαγωγικές δραστηριότητες
Στόχος της συνεργασίας είναι η ενίσχυση του δικτύου διανομής των δύο εταιρειών «με προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας από ελληνικά χέρια και κεφάλαια, με προτεραιότητα την κάλυψη όλων των αναγκών των πρατηριούχων, των χονδρεμπόρων και των λιανοπωλητών, με ένα άριστο επίπεδο εξυπηρέτησης της πώλησης και με ουσιαστική στήριξη των προσπαθειών και της κερδοφορίας των συνεργατών τους», όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Παράλληλα, η ανακοίνωση τονίζει ότι Λουξ και ΕΖΑ «μελετούν ένα πλάνο εξωστρέφειας με συνεργασία και στις εξαγωγές, στοχεύοντας στην αξιοποίηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων των ελληνικών προϊόντων σε όλο τον κόσμο με προτεραιότητα την καινοτομία και την ποιότητα». Εξάλλου, το 2015, η ΕΖΑ θα λανσάρει 5 νέα προϊόντα. Τρία από αυτά λανσάρονται με το brand Blue island, τα δύο είναι γεύσεις μπίρας με φυσικό χυμό (Fizzy Lemon Radler, Pink Grapefruit Radler) και το τρίτο, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ποτό με βάση την βύνη, ελεύθερο γλουτένης και αλκοόλης με γεύση αχλάδι Pear Delight. Τέλος, τα άλλα δύο προϊόντα ανήκουν στην κατηγορία των specialties, κάτω από την νέα ελληνική μάρκα Odyssey (White and Red).