Τα περισσότερα brands αναμένουν υψηλότερα επίπεδα προσλήψεων τους τελευταίους τρεις μήνες του 2023, ωστόσο, εμπόδια όπως ο ανταγωνισμός για εξειδικευμένο προσωπικό εξακολουθούν να «κλείνουν τον δρόμο», σύμφωνα με έρευνα της IPA Bellwether.
Πιο αναλυτικά, το 11,6% των επιχειρήσεων αναμένει να δει αύξηση στις ομάδες του, τους επόμενους τρεις μήνες. Αν και οι προσδοκίες εξακολουθούν να είναι θετικές, σημειώνεται πτώση σε σχέση με το 15,1%, το προηγούμενο τρίμηνο. Περισσότερες εταιρείες αναμένουν μείωση προσωπικού, τους επόμενους τρεις μήνες (16,9%), ποσοστό αυξημένο σε σχέση με το 14,1%, το δεύτερο τρίμηνο.
Το ποσοστό των brands που διατηρούν τα ίδια επίπεδα απασχόλησης έχει, επίσης, μειωθεί στο 54,7% από 56,8%. Επιπλέον, το 28,5% αναμένει ότι τα επίπεδα απασχόλησης θα αυξηθούν, μια πτώση από το 29,2% του δεύτερου τριμήνου και σχεδόν το 1/3 (32,3%) του πρώτου τριμήνου του 2023.
Οι marketers που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν ότι ο έντονος ανταγωνισμός
για εξειδικευμένο προσωπικό προκαλεί προβλήματα, καθώς τα brands προσπαθούν να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τους εργαζομένους.
(Πηγή: Marketingweek.com)