Το agency επεκτάθηκε πρόσφατα στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας

(ΛΟΝΔΙΝΟ)  Και οι δύο τους θα αναφέρονται στον Neil Dawson, Executive Creative Director και ιδρυτικό στέλεχος του agency που άνοιξε τις πύλες του πριν μερικές εβδομάδες. Ο Pickering είχε συνεργαστεί με τον Dawson τόσο στην BBH όσο και στην DDB, μαζί με τον οποίο δημιούργησε, μεταξύ άλλων, την καμπάνια «Fish» για το Johnnie Walker.

Ασκούσε καθήκοντα co-Creative Director για το λογαριασμό των Walkers, για τον οποίο το agency απέσπασε εφέτος Grand Prix στη νεοσύστατη κατηγορία Creative Effectiveness, στο Φεστιβάλ των Καννών.