Αύξηση κερδών 51% ανακοίνωσε η εταιρεία

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Σύμφωνα με την εταιρεία, οι φετινές της καμπάνιες «Europe by EasyJet» και «Generation EasyJet», συνέβαλλαν σημαντικά στη βελτίωση του brand positioning και προσέλκυσαν επισκέπτες στην ιστοσελίδα easyjet.com. Στην ανοδική πορεία συνέβαλλε και η πρόσφατη προσθήκη της δυνατότητας επιλογής θέσης στο αεροπλάνο. Η CEO της εταιρείας Carolyn McCall, δήλωσε: «Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας χαμηλά ναύλα για δημοφιλείς προορισμούς και φιλική εξυπηρέτηση, έτσι ώστε να συνεχίσουμε να κερδίζουμε σε μια όλο και πιο ανταγωνιστική αγορά».