Για projects των Kymco και Serkova

Η DigitalWise βρέθηκε ανάμεσα στους νικητές των φετινών e-volution Awards, καθώς απέσπασε δύο βραβεία. Συγκεκριμένα, κέρδισε Gold στην κατηγορία Best in Auto, Moto & Parts για την καμπάνια της Kymco «Test Ride It», και Bronze στην κατηγορία Design Aesthetics – Animation, για το νέο website της Serkova. «Σε μια περίοδο που η επικοινωνία αποτελεί πρόκληση και τα brands αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες στο να προσεγγίσουν το κοινό τους, χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η δουλειά μας αναδεικνύεται σε δύο κλάδους που πλήττονται πολύ πάνω από τον μέσο όρο, όπως το Auto Moto και τα αλκοολούχα ποτά. Παρά τις αντιξοότητες, καταφέραμε να δημιουργήσουμε ενέργειες και πλατφόρμες που όχι απλώς κράτησαν την επαφή με το κοινό ζωντανή, αλλά έχτισαν πιο γερές σχέσεις και οδήγησαν και σε πωλήσεις», δήλωσε ο Νίκος Μητσόπουλος, CEO της DigitalWise.