Η ένατη διοργάνωση της μεγάλης ετήσιας γιορτής του ελληνικού e-commerce απέδειξε, για ακόμη μια χρονιά, ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται στη χώρα μας, αναδεικνύοντας τους καλύτερους των καλύτερων!

Καταγράφοντας ρεκόρ υποψηφιοτήτων, τα βραβεία, τα οποία διοργανώνονται από το Marketing Week και την BOUSSIAS σε συνεργασία με το ELTRUN, αναγνώρισαν και επιβράβευσαν για ακόμα μια φορά, τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν.

Στην τελετή απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου στο Athenaeum InterContinental Athens, παρευρέθηκαν περισσότερα από 500 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς, συμμετέχοντας σε μια εορταστική βραδιά με παρουσιαστή τον Παναγιώτη Χατζηδάκη.

Όπως κάθε χρόνο, στη διοργάνωση διαγωνίστηκαν τα σημαντικότερα e-shops και e-commerce agencies της χώρας, διεκδικώντας τις μεγάλες διακρίσεις, Platinum Award, E-Commerce Agency of the Year, E-Business of the Year και E-shop of the Year.

Την εκδήλωση άνοιξε με χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος χαρακτήρισε τα βραβεία γιορτή του ηλεκτρονικού εμπορίου και όχι μόνο. Σημείωσε επίσης ότι η φετινή διοργάνωση χαρακτηρίστηκε από ρεκόρ υποψηφιοτήτων, εξαιρετικές συμμετοχές όσων αφορά στην ποιότητα, καθώς και από την πολυπληθέστερη κριτική επιτροπή στην ιστορία του θεσμού.

Παράλληλα, μοιράστηκε με το κοινό τις 5 τάσεις που προέκυψαν μέσα από τα βραβεία: «1. Σημαντικά μεγέθη σε σχέση με πέρυσι, όσον αφορά στην επισκεψιμότητα, στο budget που διαθέτουν οι εταιρείες, αλλά και όσον αφορά στους τζίρους των πωλήσεων, 2. Πελατοκεντρικότητα σε όλα τα στάδια του αγοραστικού ταξιδιού του πελάτη (έμφαση στα analytics και δράσεις βασισμένες στο personalization), 3. Ανάπτυξη συστημάτων (πολύ καλές εξειδικευμένες πλατφόρμες, πολύ προχωρημένα user interfaces και αρκετό redesign & relaunching), 4. Καινοτομία στο customer experience, στις υπηρεσίες και σιγά σιγά και στα ίδια τα εποιχειρηματικά μοντέλα, και 5. Σύνδεση αυτών που κάνουμε με την επιχειρηματική στρατηγική, είτε στο πλαίσιο του digital transformation, είτε της εξωστρέφειας, είτε στο re-engineering της ανάπτυξης των οργανισμών».

ΑΠΟΝΟΜΕΣ «OF THE YEAR» ΚΑΙ PLATINUM AWARDS
Κορυφαίες στιγμές της τελετής ήταν η απονομή του E-Commerce Agency of the Year στην εταιρεία ATCOM, η απονομή του E-shop of the Year στην Ikea, ενώ E-Business of the Year ανακηρύχθηκε η Eurobank Ergasias.
Τα Platinum Awards απονεμήθηκαν στις Eurοbank Ergasias, Cosmos Sport – Sleed, BlueCarRental.gr – Sleed, Ikea – ATCOM, Lighthouse – Intersport και Relevance Digital Agency – Coffee Island.

Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Στην Κριτική Επιτροπή συμμετείχαν κορυφαία στελέχη από e-shops και agencies, ακαδημαϊκοί, αλλά και θεσμικοί παράγοντες, ενώ σε ρόλο Προέδρου βρέθηκε και φέτος ο καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης. Συγκεκριμένα, την Κριτική Επιτροπή αποτέλεσαν οι: Γιάννης Βασιλάτος, General Manager, Digital Transformation Officer, Eurolife ERB Insurance, Αδάμ Βρεχόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΟΠΑ, Λίντα Γαλάζιου, Head of Digital Performance, Aegean Airlines, Χρήστος Κ. Γεωργιάδης, Καθηγητής, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Κωνσταντίνα Ελευθεράκου, E-Commerce Manager, Sarkk S.A., Διονύσης Ζήβας, CEO, MyMarket.gr, Νανά Ιωακειμίδου, Chief Commercial Officer, Generation Y, Ιωάννης Καραλής, Managing Director, Netsteps, Γιώργος Καρταλτζής, International Head of Display & Head of Affiliate Marketing, Groupon, Παναγιώτης Κουρουθανάσης, Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήματος Πληροφορικής, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Βασίλης Κωστόπουλος, Marketing Director, Zakcret SA, Δρ. Χρήστος Λάζαρης, Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό OΠΑ, Ερευνητής Omnichannel Retailing, ELTRUN, Δρ. Ξενοφών Λιαπάκης, Γενικός Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού & Πληροφορικής Oμίλου Interamerican, Πρόεδρος Hellenic CIO Forum, Νίκος Λιόκαλος, Τechnical Director, Ατcom, Μάγδα Μαραγκουδάκη, Digital & Ecommerce Business Leader, Leroy Merlin Greece & Cyprus, Αντώνης Μελαχροινός, Founder, Chief Design Officer, Wedia, Φίλιππος Μελισσουργός, eCommerce, Products & Telecom Senior Manager at OTE Group of Companies (HTO), Νικολέττα Μερζιώτη, Digital Marketing Manager, Sleed, Ευτυχία Μπάκα, Content Strategist, Nestle, Εύη Μπολομύτη, E-Commerce Director, AB Vassilopoulos, Μιχάλης Μωραΐτης, General Manager, Digibridge GmbH, Μέλος Hellenic CIO Forum, Μαρία Νασιάκου, Group CRM & eCommerce Director, Vivartia Group, Λάμπρος Πανούσης, E-commerce Director, MyShoe.gr & LaRedoute.gr, Γιώργος Παπαδάκης, CEO, BestPrice.gr, Κωστής Παπαδόπουλος, CEO, Lighthouse, Θανάσης Παρασκευόπουλος, Ecommerce & CRM Director, Celestino, Κωνσταντίνος Πενλίδης,Partner, Digitized Conference,Πάολα Πεσσάρη, CRM & Digital Marketing Manager, Praktiker Hellas,Μαρία Ρέρρα, Head of Digital Marketing & Ecommerce, Kessaris Group of Companies, Άννα Σαββίδου, Marketing Manager, Linakis Digital, Λυδία Σαραντίδη, eCommerce Manager, Maison Marasil, Γιάννης Σύρρος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΠΕ, Μέλος ΔΣ DigitalEurope, Deputy Chairman WITSA, Κωνσταντίνα Τζόκα, eCommerce Manager, L’Oreal, Σάββας Τορτοπίδης, Διευθυντής Πληροφορικής, Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., Δημήτρης Τραυλός, Διευθυντής eBusiness, B&F Group S.A., Αλκιβιάδης Τρίγκας, Επικεφαλής Τομέα Ηλεκτρονικής Τραπεζικής, Εθνική Τράπεζα, Μιχάλης Τσαρμπόπουλος, Group CDO, Head of GTB, Eurobank, Περικλής Τσαχαγέας, Σύμβουλος Διοίκησης Viohalco, Μέλος Διοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής & Επικοινωνιών της ΕΕΔΕ (ΕΙΠ), Κωνσταντίνος Τσίπρας, Head of eCommerce & Digital Marketing, Mart Cash & Carry, Nίκος Φαλδαμής, Πρόεδρος, Hellenic Professional Informatics Society (HePIS) member of CEPIS, Δαμιανός Χαραλαμπίδης, Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής, Chief Digital Officer & Retail Banking Products, Alpha Bank, Έλια Χάραρη, Marketing Manager, ACS S.A.


ΟΙ «OF THE YEAR» ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
«ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΥΤΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ»
Η βράβευσή μας ως e-Commerce Agency of the Year, για 2η συνεχόμενη χρονιά, στα e-volution awards 2020 έχει έναν ιδιαίτερο συμβολισμό για εμάς, αφού συμπίπτει με τη χρονιά των 20ών γενεθλίων μας. Είναι πολύ σημαντική για εμάς αυτή η αναγνώριση, για όλη την ομάδα της ATCOM που συμβάλλει καθημερινά στη στρατηγική εξέλιξη του e-commerce.

Είμαστε πολύ περήφανοι και θεωρούμε πως τώρα δεν είναι παρά μόνο η αρχή – μία αρχή για τα πραγματικά σπουδαία έργα που έρχονται να απογειώσουν τον κλάδο. Θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το βραβείο σε όλους τους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται εδώ και 20 χρόνια, αλλά και σε όλους τους ανθρώπους της ATCOM, που κάθε μέρα δίνουν νέα ώθηση, μέσα από τη δουλειά τους, στο customer experience και στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Δάφνη Προσαλίκα, Chief Growth Officer, ATCOM

«ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ»
Στην εποχή του digital transformation, η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί προτεραιότητα για την Ikea και τον όμιλο Fourlis. Σε αυτό το ταξίδι, θέλουμε να είμαστε ένα βήμα μπροστά. Μέσα στη χρονιά που μας πέρασε, εστιάσαμε στην ανανέωση, αναδόμηση και λειτουργικότητα του site, μεταξύ πολλών άλλων δράσεων. Η αναγνώριση αυτή επιβραβεύει την σκληρή δουλεία και ομαδική προσπάθεια, όλων των ομάδων της εταιρείας, αλλά και των συνεργατών μας. Και όπως έλεγε ο ιδρυτής της Ikea, “Τα περισσότερα πράγματα δεν έχουν γίνει ακόμα” (Most things remain to be done).
Άντα Γιαννεσκή, Communications Manager, Ikea

«ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΑΣ»
Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για τη διάκριση της Eurobank ως κορυφαία εταιρεία στην Ελλάδα στο ηλεκτρονικό επιχειρείν (e-Business of the Year). Κεντρικός άξονας της στρατηγικής μας είναι η εξυπηρέτηση των πελατών μας και στο πλαίσιο αυτό δημιουργούμε ένα οικοσύστημα ψηφιακής τραπεζικής εξυπηρέτησης, με επίκεντρο εξελιγμένες, mobile-first ηλεκτρονικές υπηρεσίες, ώστε να παρέχουμε αμεσότητα, διαφάνεια και ελκυστική εμπειρία χρήσης στις καθημερινές τους συναλλαγές, οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε διεπαφή επιλέξουν.

Στο πλαίσιο του προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού, σχεδιάσαμε και παρέχουμε τις νέες υπηρεσίες e-Banking και Eurobank Mobile App, σύμφωνα με τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές και σύγχρονες τάσεις. Ακολουθήσαμε μία “Omnichannel” λογική, τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού όσο και τεχνολογικής υλοποίησης, προσφέροντας πρωτοποριακές υπηρεσίες, υψηλής προστιθέμενης αξίας και μία μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες από όλα τα κανάλια μας.
Όλγα Χαραλαμπίδη, Επικεφαλής Τομέα Group Digital Channels, Eurobank

ΟΙ PLATINUM ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΙΠΑΝ…
«ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!»

«Το 2019 έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο για εμάς, αφού στη φετινή διοργάνωση των e-volution awards λάβαμε συνολικά 25 βραβεία!! Πολύ σημαντικό ήταν το γεγονός ότι από τα 6 συνολικά Platinum Awards που απονεμήθηκαν, η Sleed μαζί με το Cosmos Sport και την BlueCarRental, κατέκτησε τα 2 από αυτά, στις κατηγορίες “Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν” και “Εξειδικευμένες Πρακτικές & Στρατηγική” αντίστοιχα

Είναι πραγματικά πολύ όμορφο και ενθαρρυντικό να κερδίζεις βραβεία με συνεργάτες ετών, αλλά είναι ακόμη πιο όμορφο και σημαντικό αυτό να γίνεται με φίλους. Η Sleed και το BlueCarRental.gr πορεύονται από κοινού πάνω από 5 χρόνια τώρα, ενώ με το Cosmos Sport 7 ολόκληρα χρόνια. Παραμένουμε πιστοί στον θεσμό και νιώθουμε ότι τα καλύτερα έρχονται…»
Στέλιος Ηλιάκης, General Manager, Sleed

«ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΑΣ, Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΜΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟ DIGITAL»
«Είναι μεγάλη τιμή μας η διάκριση από τον θεσμό για 7η συνεχόμενη χρόνια ως το κορυφαίο online αθλητικό κατάστημα, αλλά και ένα εκ των κορυφαίων across industries στη χώρα. Σε εμάς, η δημιουργία κορυφαίων εμπειριών με επίκεντρο το digital ήταν ανέκαθεν προτεραιότητα, και αν σε αυτό προσθέσεις το ταλέντο των ανθρώπων μας και συνεργατών μας όπως η Sleed, θα έρχονται πάντοτε τέτοια αποτελέσματα. Η αναγνώριση αυτή μας δίνει επιπλέον ώθηση να ανεβάσουμε τον πήχη προς όφελος του καταναλωτή και του υγιούς e-επιχειρειν στην Ελλάδα και όχι μόνο».
Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer, CosmosSport

«ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ»
«Η οικογένειά μας δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου ως αντιπρόσωπος της Mercedes Benz και Smart στην Κρήτη από το 1960. Στόχος μας λοιπόν όταν ξεκινήσαμε το BlueCarRental.gr πίσω στο 2015, ήταν να συνδυάσουμε την αγάπη μας για το αυτοκίνητο, με τον τουρισμό ο οποίος αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς κλάδους της οικονομίας.

Επίσης, η ικανοποίηση του πελάτη και η παροχή εξειδικευμένων και πρωτοπόρων υπηρεσιών στην ενοικίαση αυτοκινήτου αποτελούν βασικούς άξονες της δουλειάς μας. Πολύτιμος συνεργάτης όλα αυτά τα χρόνια υπήρξε η Sleed, η οποία συμμερίστηκε εξ αρχής το όραμά μας και συνέβαλε τα μέγιστα στην επίτευξη αυτού. Σήμερα, 5 χρόνια μετά, το BlueCarRental.gr έχει μεγαλώσει, έχει αναγνωριστεί και συνεχίζει δυναμικά το όραμά του».
Γιάννης Νιώτης, Co-Founder, BlueCarRental

«Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ»
«Η Lighthouse αριθμεί 20 χρόνια ενεργής και συνεχούς παρουσίας στην ανάπτυξη του e-commerce στην ελληνική αγορά, παραδίδοντας καινοτόμα και πρωτοπόρα έργα, όπως αυτό της Intersport. Αν και η επιβράβευση των κόπων μας είναι πάνω από όλα το ίδιο το αποτέλεσμα, σημαντικές διοργανώσεις όπως τα e-volution awards μας υπενθυμίζουν πως η συνεργασία και το όραμα για εξέλιξη είναι η κινητήριος δύναμή μας».
Κωστής Παπαδόπουλος, CEO, Lighthouse

«Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ E-COMMERCE ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΒΑΣΙΚΗ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ»
«Η ανάπτυξη του e-commerce αποτελεί βασική προτεραιότητα για την Intersport τα επόμενα χρόνια. Έχουμε ήδη ξεκινήσει να υλοποιούμε ένα πολύ δυνατό πλάνο ανάπτυξης τόσο σε τεχνολογικό όσο και σε εμπορικό επίπεδο.

Είμαστε αποφασισμένοι να επενδύσουμε ακόμη περισσότερο στις υποδομές και το λογισμικό έτσι ώστε να μπορέσουμε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο όλα τα πλεονεκτήματα της σύγχρονης τεχνολογίας και να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις. Σκοπός μας είναι πάντα να καινοτομούμε, να δημιουργούμε δυνατές και στέρεες σχέσεις με τους πελάτες μας και να τους προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες».
Γιώργος Λεβεντάκης, Regional E-Commerce Manager, Intersport

«ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ»
«Αποτελεί μεγάλη τιμή και χαρά για την ομάδα της Relevance η διάκρισή μας τόσο με το Platinum βραβείο στη σημαντικότερη για εμάς κατηγορία (Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing) όσο και τα 14 συνολικά βραβεία στα e-volution awards 2020.

Είμαστε περήφανοι που εταιρείες όπως η Coffee Island εμπιστεύονται τις υπηρεσίες μας και δεσμευόμαστε ότι μαζί θα συνεχίσουμε να οδηγούμε τις εξελίξεις και τα επόμενα χρόνια. Θερμά συγχαρητήρια σε όλες τις εταιρείες που συμμετείχαν στα βραβεία, καθώς και στο Marketing Week, τη BOUSSIAS και το ELTRUN για τη διοργάνωση. Συνεχίζουμε δυναμικά να επενδύουμε στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών».
Θανάσης Σοφιανός, Founder – CEO, Relevance Digital Agency

«ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ»
«Είναι μεγάλη τιμή για όλους στην Coffee Island η διάκρισή μας στα e-volution awards με 1 Platinum και 4 συνολικά βραβεία. Ευχαριστούμε τη Relevance για την άριστη συνεργασία και συμβολή της στην επίτευξη των στρατηγικών μας στόχων. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μια μοναδική καθημερινή εμπειρία στους καταναλωτές μας, προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους».
Γιάννης Χαμηλός, Senior Digital Marketing Supervisor, Coffee Island

Χρυσοί χορηγοί της διοργάνωσης ήταν η ACS και η Lighthouse και τα βραβεία τελούσαν υπό την αιγίδα των ΕΙΠ, Hellenic CIO Forum, ΕΕΔΕ, HEPIS και ΣΕΠΕ.

Περισσότερες πληροφορίες, τo video της τελετής, ο πίνακας των νικητών, καθώς και φωτογραφίες από την εορταστική βραδιά διατίθενται στο site των βραβείων, www.e-volutionawards.gr.