Από τον Βασίλειο Τσάρα και το ΕΚΠΑ

Στις 24 Μαΐου ξεκινά το τετράμηνο εξ Αποστάσεως Επιμορφωτικό Πρόγραμμα με τίτλο «Εξαγωγικό Μάρκετινγκ: Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Εξαγωγές στις Διεθνείς Αγορές», που ανέπτυξε ο oικονομολόγος Βασίλειος Τσάρας σε συνεργασία με το E-Learning Πρόγραμμα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Την ακαδημαϊκή υπευθυνότητα του προγράμματος καθώς και τη θεματική ενότητα «Διεθνείς Αγορές» υποστηρίζει η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ειρήνη Σαμαντά. Παράλληλα, εξακολουθεί να προσφέρεται το τρίμηνο εξ Αποστάσεως Επιμορφωτικό Πρόγραμμα με τίτλο «Αντάρτικο Marketing και Εναλλακτική Διαφήμιση», του οποίου ο 7ος Κύκλος Σπουδών θα ξεκινήσει και αυτός στις 24 Μαΐου 2021.