Η διεθνής καμπάνια της Verizon Media για τον ΕΟΤ διακρίθηκε στα Tourism Awards 2021, αποσπώντας δύο βραβεία. Το καλοκαίρι του 2020, παρά τις προκλήσεις για τον ελληνικό τουρισμό, ο ΕΟΤ κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για στοχευμένη προβολή, αξιοποιώντας, μεταξύ άλλων, μερικά από τα πλέον σύγχρονα διαφημιστικά ψηφιακά κανάλια και τεχνολογίες.

Στο πλαίσιο αυτό στηρίχθηκε ο στρατηγικός σχεδιασμός και η υλοποίηση από την Verizon Media μιας διαδικτυακής διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία πρόβαλλε την Ελλάδα σε 15 χώρες, από τον Ιούλιο έως τον Οκτώβριο του 2020, αξιοποιώντας ένα σύνολο από δυνατότητες της Verizon Media, όπως αποκλειστικά travel audiences, καινοτόμα ad formats και premium θέσεις προβολής. Αθροιστικά καταγράφηκαν παραπάνω από 385 εκατ. impressions (204% περισσότερα από τα estimated), ενώ το Interaction Rate για τα Brand Stories ξεπέρασε το 1,9%.