Δύο καμπάνιες της Out To Lunch έχουν επιλεγεί, ανάμεσα σε 103 καμπάνιες για 98 brands, από 76 agencies σε 39 χώρες, από τον οργανισμό Act Responsible και εκτίθενται, αυτήν τη στιγμή, στο Cannes Lions Festival of Creativity, στο Palais des Festivals στις Κάννες, στην έκθεση Great Ads For Good, η οποία προωθεί τα καλύτερα cases καλών έργων για καλό σκοπό ανά τον πλανήτη, ενώ βραβεύει όσα ξεχωρίσουν από το κοινό.

Τα βραβεία, τρία σε κάθε κατηγορία, προκύπτουν από το άθροισμα των ψήφων επισκεπτών εκεί αλλά και online.

Όσοι επιθυμούν μπορούν να δώσουν την ψήφο τους μέχρι τις 19 Ιουνίου.