Για τα 2πλοΓεμιστά Παπαδοπούλου και το Νουνού

H 4WiseMonkeys βρίσκεται με δύο καμπάνιες στη δεκάδα του YouΤube Ads Leaderboard για το 2020. Πρόκειται για την ετήσια κατάταξη της Google, η οποία παρουσιάζει τις πιο δημοφιλείς διαφημίσεις που επέλεξαν να παρακολουθήσουν οι χρήστες του YouTube στην Ελλάδα. Το τηλεοπτικό σποτ «Για ό,τι δεν χορταίνεις», το οποίο δημιουργήθηκε για τα 2πλοΓεμιστά Παπαδοπούλου και απεικονίζει κάποια από τα πιο χαρακτηριστικά tribes νέων να κάνουν ό,τι δεν χορταίνουν, ακόμα και αν αυτό δεν είναι cool ή mainstream, βρίσκεται στην 4η θέση.

Παράλληλα, το digital video «Ο Ηρακλής Επιστρέφει» της σειράς επεισοδίων Νουνού Δύναμη κατέκτησε την 7η θέση, «επιβεβαιώνοντας την ήδη μεγάλη επιτυχία μιας καμπάνιας που συνεχίζει να συναρπάζει το ιδιαίτερα απαιτητικό κοινό των 6-14 ετών». Με το σύνθημα «Πιες – Κινήσου – Δείξε τη Δύναμή σου» και υψηλής αισθητικής video content σχεδιασμένο με manga anime, η καμπάνια διδάσκει στα παιδιά την αξία του αθλητισμού και της ισορροπημένης διατροφής με relevant τρόπο.