Συγκεκριμένα, με Ermis Silver βραβεύτηκε το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «LG Αθλητές του Αύριο» που έχει ως στόχο να υποστηρίξει τη νέα γενιά αθλητών και έφερε 1.500 παιδιά και εφήβους σε επαφή με τους μέντορές τους, ενθαρρύνοντάς τους να συνεχίσουν να αθλούνται. Ermis Silver έλαβε και η καμπάνια επανακυκλοφορίας της μπίρας Μάμος #opwstote από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Ο Ντίνος Αδριανόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Touchpoint Strategies, δήλωσε σχετικά: «Οι δύο βραβεύσεις μας στα Ermis Awards, μετά από μόλις έναν χρόνο λειτουργίας, αποτελούν ηθική επιβράβευση για όλους μας στην Touchpoint Strategies και θέτουν τις βάσεις για υψηλότερους στόχους τις επόμενες χρονιές».