Δύο Bronze Βραβεία στα πρώτα Shopper Marketing Awards που διοργανώθηκαν στην Ελλάδα, απέσπασαν οι δύο διαφοροποιημένες καμπάνιες των Quaker, για τις αλυσίδες Σκλαβενίτη και ΑΒ Βασιλόπουλος.

Συγκεκριμένα, το Quaker διακρίθηκε στην κατηγορία Insights – Driven Shopper Marketing Campaigns για την ανάλυση και τον σχεδιασμό των καμπανιών, καθώς και στην κατηγορία Consumer Goods Display & Promo, για την καινοτόμα υλοποίησή τους στα καταστήματα. Οι δύο καμπάνιες των Quaker δημιουργήθηκαν με σκοπό να αξιοποιήσουν την τομή ανάμεσα στο προφίλ αγοραστών της κάθε αλυσίδας, στην ευκαιρία ανάπτυξης της κατηγορίας στη συγκεκριμένη αλυσίδα, καθώς και στη στρατηγική της PepsiCo, ώστε να επιτευχθεί το win-win-win για τους καταναλωτές, τους συνεργάτες και τη μάρκα.