Cross category, τις περισσότερες συμμετοχές υπογράφει η Ogilvy.

Συνολικά 27 συμμετοχές της ενότητας Direct προκρίθηκαν στην τελική φάση των φετινών Ermis Awards, με τις 10 από αυτές να ανήκουν στην υποενότητα Promo & Activation. Η υποενότητα Direct Marketing μετρά 6 shortlist συμμετοχές, αυτή των Προγραμμάτων Κοινωνικής Δραστηριότητας 4, η Integrated Campaign Led by Direct Marketing μετρά 3 shortlist και από 2 προκριθείσες συμμετοχές μετρούν οι υποενότητες Low Budget και Αυτοδιαφήμιση. Καμία συμμετοχή δεν προκρίθηκε στην υποενότητα Προσαρμογή / Εξέλιξη Διεθνούς Concept.

Σε επίπεδο κατηγοριών, ανεξαρτήτως ενότητας, οι περισσότερες shortlist, και συγκεκριμένα 4, απαντώνται σε αυτήν των Προγραμμάτων Κοινωνικής Δραστηριότητας. Από πλευράς agencies, την πλειοψηφία των shortlist συμμετοχών, 14 στο σύνολο, υπογράφει η Ogilvy. Από 3 προκριθείσες έκαστη διαθέτουν McCann Worldgroup και The Newtons Laboratory, από 2 οι Admine και PublicisGroupe, ενώ με μία shortlist συμμετοχή, βραβείο διεκδικούν και οι 4 Wise Monkeys, Isobar και Solid Havas (BTL Department)-Magna Events.