Σημαντική ήταν, για ακόμη μία χρονιά, η παρουσία των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά στον Greece Race for the Cure, που διοργανώνει ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» σε συνεργασία με τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Αθηναίων και με την έγκριση της οργάνωσης Think Pink Europe.

Αναλυτικότερα, η Chiquita συνεργάστηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά με το «Άλμα Ζωής» για να στηρίξει το Greece Race for the Cure. Μάλιστα, στο πλαίσιο της φετινής εκστρατείας δημιούργησε έξι συνταγές με την υποστήριξη του Συλλόγου για να βοηθήσει τους καταναλωτές να διατηρήσουν μια ισορροπημένη διατροφή. Φυσικά, και φέτος, η Chiquita χρωμάτισε το μπλε αυτοκόλλητό της ροζ. Η Ευρωπαϊκή Πίστη στήριξε, για 12η χρονιά, το Greece Race For The Cure.

Οι εργαζόμενοι της έγιναν ένα με τους δεκάδες χιλιάδες συμμετέχοντες, που βρέθηκαν στο Ζάππειο. Αυτή τη χρονιά, 35 στελέχη της Schneider Electric έλαβαν μέρος στον αγώνα δρόμου και στο συμβολικό περίπατο, «θέλοντας να δηλώσουν την αμέριστη συμπαράσταση τους σε όλες τις γυναίκες και να διαδώσουν το μήνυμα πως μαζί είμαστε όλοι πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού», όπως αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας.

Η LG Electronics συμμετείχε με τη δική της ομάδα στο φετινό Greece Race for the Cure, προωθώντας «την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού». Η ομάδα της Kraft Paints έδωσε, επίσης, το «παρών» στο φετινό Greece Race for the Cure. Οι συμμετέχοντες της CIA – Color Intelligence Agents βρέθηκαν την Κυριακή 2 Οκτωβρίου στο Ζάππειο και συμμετείχαν στον περίπατο των 2 χιλιομέτρων. Τέλος, η Grohe ένωσε για πρώτη φορά τις δυνάμεις της με την οργάνωση Think Pink Europe, στηρίζοντας τον Αγώνα Δρόμου Race for the Cure.