Με νέα εικόνα, προϊόντα, ύφος και καμπάνια

Η καρτοκινητή Q της Wind επαναλανσάρεται, με νέα εικόνα, νέο ύφος και μια δυναμική καμπάνια επικοινωνίας με μήνυμα «Γίνε Q».

Με οδηγό την οικονομία, την απλότητα και την ειλικρίνεια που αποτελούν βασικές της αξίες, η Q φέρνει καινοτομίες που αλλάζουν την εμπειρία των πελατών, όπως τα νέα πακέτα Κιου Σταρ και νέες οnline υπηρεσίες όπως Κομιούνιτι, Κονέ, Κιου Σοπ, και Μποτ. Τα πακέτα Κιου Σταρ ενεργοποιούνται μια φορά και ανανεώνονται αυτόματα κάθε μήνα, έχουν χρέωση ανά δευτερόλεπτο στα λεπτά ομιλίας σε Ελλάδα και εξωτερικό, καθώς και δυνατότητα roll over, δηλαδή όσα λεπτά και ΜΒ δεν καταναλώθηκαν, μεταφέρονται αυτόματα στον επόμενο μήνα.

Παράλληλα, δημιουργεί την online κοινότητα, Κομιούνιτι. Τα μέλη συμμετέχουν σε εθελοντικές δράσεις που διοργανώνονται σε συνεργασία με την Ethelon, παίρνουν μέρος σε διαγωνισμούς, δημιουργούν δικό τους περιεχόμενο και επιβραβεύονται γι’ αυτό. Το Κονέ αποτελεί το δικό της Refer a Friend σχήμα.

Για κάθε φίλο που οι συνδρομητές φέρνουν στην Q κερδίζουν από 12GB ο καθένας με διάρκεια 12 μήνες. Μια ακόμα καινοτομία είναι το Κιου Σοπ, ένα ολοκληρωμένο e-shop μεταχειρισμένων συσκευών, ενώ στο νέο κανάλι επικοινωνίας στο Messenger, το μποτ, οι χρήστες βρίσκουν απαντήσεις σε κάθε απορία τους για τα πακέτα της Q, τις υπηρεσίες και τις δυνατότητές τους μέσα από έτοιμες ερωταπαντήσεις.