Η νέα digital καμπάνια του DUO από τη 4 Wise Monkeys ανοίγει τον διάλογο γύρω από την αποδοχή και τη σεξουαλική απελευθέρωση με έναν καινοτόμο τρόπο. Μέσα από μια εξελικτική διαδικασία, η οποία κράτησε σχεδόν 9 μήνες, η ομάδα της 4 Wise Monkeys και του DUO έκανε ένα κοινωνικό πείραμα για το αν τα ζευγάρια μοιράζονται τις σεξουαλικές τους επιθυμίες. Η ανταπόκριση του κοινού ήταν μεγάλη, καθώς πάνω από 900 δηλώσεις συμμετοχών από αληθινά ζευγάρια συλλέχθηκαν μέσω social media και εξειδικευμένων recruiters.

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα χρησιμοποιήθηκε, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η ΑΙ τεχνολογία βιομετρικών για την έρευνα σεξουαλικών προτιμήσεων με στόχο τα ζευγάρια να τις ανακαλύψουν και στη συνέχεια, με τη βοήθεια της Ερευνήτριας -Αναλύτριας ΑΙ Βιομετρικών, να «ξεκλειδώσουν» και να τις μοιραστούν με το ταίρι τους.

Η καμπάνια «Unlock Pleasure» θέλει να προσκαλέσει και να προκαλέσει όλα τα ζευγάρια εκεί έξω να «ξεκλειδώσουν» και να μοιραστούν τις σεξουαλικές τους επιθυμίες για να απολαμβάνουν το σεξ ακόμα περισσότερο. Η κινηματογράφηση του video πραγματοποιήθηκε από τον σκηνοθέτη Αλέξανδρο Σταματιάδη, τη μουσική επιμελήθηκε ο συνθέτης Ερμής Γεραγίδης και την παραγωγή ανέλαβε η εταιρεία White Room.