Ένα νέο feature στο Snapchat εισήγαγε η ιδιοκτήτρια εταιρεία της πλατφόρμας. Το Snap: το Dress Up επιτρέπει στους χρήστες να δοκιμάζουν προϊόντα, χρησιμοποιώντας τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας.

Το λανσάρισμα έρχεται σε συνέχεια της εντυπωσιακής επένδυσης σε search shopping ads από τους διαφημιζόμενους, οι οποίοι το 2021 δαπάνησαν περί τα 3,5 δισ. στη συγκεκριμένη λύση, που επιτρέπει την αναζήτηση αντικειμένων και την προσθήκη τους στο καλάθι μέσα στην εφαρμογή. Από τον περσινό Ιανουάριο, 240 εκατ. χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης έχουν χρησιμοποιήσει τα AR Shopping Lenses, πάνω από 5 εκατ. φορές, δοκιμάζοντας make-up, παπούτσια, κοσμήματα και ρούχα.

Αναπτύσσοντας το πεδίο ακόμη περισσότερο, το Snap 3D Asset Manager θα επιτρέπει στις μάρκες να δημιουργούν 3D μοντέλα οποιουδήποτε προϊόντος στον κατάλογό τους ώστε να είναι διαθέσιμο για δοκιμή στο app. Παράλληλα, νέα AR shopping templates θα είναι διαθέσιμα, δίνοντας την ευκαιρία στους διαφημιζόμενους να δημιουργήσουν μια εικονική εμπειρία για τους πελάτες τους.

(Πηγή: Campaign)