Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε στην αναβάθμιση και ανανέωση του ψηφιακού προγράμματος επιβράβευσης των πελατών της σχετικά με την draught μπίρα, το οποίο μετονομάστηκε σε Draught Club, παρέχοντας πρόσβαση σε νέα προνόμια.

Συγκεκριμένα, ανανεώθηκε η ταυτότητα του Draught Club, με νέα ονομασία, λογότυπο, ιστοσελίδα αλλά και app, ενώ παράλληλα προστέθηκε η δυνατότητα στα μέλη να σκανάρουν και τα μεταλλικά βαρέλια της εταιρείας, συμπληρωματικά με τα DraughtMaster βαρέλια, για μεγαλύτερες χρηματικές επιστροφές.

Έτσι, επιτυγχάνεται η συλλογή των κωδικών των βαρελιών με χρήση QR codes, η άμεση καταχώρηση βαρελιών τεχνολογίας DraughtMaster και μεταλλικών βαρελιών με μία μόνο κίνηση, η ενιαία εμπορική πολιτική για κάθε μέλος και η δυνατότητα αναλυτικής προβολής των σκαναρισμένων προϊόντων τμηματοποιημένων ανά μήνα, μάρκα και τύπο βαρελιού.