Tο Dove σε συνεργασία με την AB Βασιλόπουλος ενισχύουν το έργο της ΜΚΟ «The Tipping Point», το οποίο στοχεύει στην ενδυνάμωση της νέας γενιάς. Μέσα από μία σειρά online mentoring sessions, μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν και να συζητήσουν με επιτυχημένες γυναίκες ανά τον κόσμο, να ανακαλύψουν τα προσωπικά και επαγγελματικά τους ενδιαφέροντα και να διευρύνουν τους ορίζοντες τους.

«Παράλληλα, μέσα από τα mentoring sessions, η μάρκα Dove σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος και το The Tipping Point στοχεύουν στην ενδυνάμωση των νέων κοριτσιών, ώστε να αρχίσουν να αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους σε ρόλους που μπορεί να μην είχαν ποτέ φανταστεί, να λάβουν δράση και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με αυτοπεποίθηση», αναφέρει η εταιρεία. Με κάθε αγορά προϊόντων Dove αποκλειστικά από τα καταστήματα ΑΒ, έως 2 Ιουνίου, στηρίζεται η ενέργεια για την «The Tipping Point».