Τη διεθνή καμπάνια #DetoxYourFeed λάνσαρε το Dove, θέτοντας στο επίκεντρο τον αντίκτυπο των «τοξικών» συμβουλών ομορφιάς στα social media. Με την υπογραφή της Ogilvy και χτίζοντας πάνω στην περσινή καμπάνια ReverseSelfie, χρησιμοποιεί τεχνολογία deepfake για να δείξει σε μητέρες και έφηβα κορίτσια πόσο μπορούν οι beauty influencers να επηρεάσουν αρνητικά την αυτοπεποίθηση των νέων γυναικών.

Σε ένα δωμάτιο, νεαρές κοπέλες και οι μητέρες τους μιλούν στην κάμερα για την επίδραση των influencers στις ζωές των νέων γυναικών. «Οι περισσότερες από τις influencers έχουν οπωσδήποτε θετική επίδραση σε μένα», λέει ένα κορίτσι. Στη συνέχεια, το Dove αρχίζει να δείχνει περιεχόμενο από τα social media feeds. Επίπεδοι κοιλιακοί και αψεγάδιαστα δέρματα είναι τα θέματα που συζητούν οι influencers, ενώ μετά από λίγο εμφανίζονται στην οθόνη οι ίδιες οι μητέρες να δίνουν ανάλογες συμβουλές.

Οι μητέρες στην οθόνη συνεχίζουν να μιλούν για σκευάσματα και επεμβάσεις, ενώ παρεμβάλλονται εικόνες από influencers που προβάλλουν τα ίδια πράγματα. Τελικά τα κορίτσια παραδέχονται ότι έχουν δει τέτοιο περιεχόμενο και οι μητέρες αξιολογούν την επίδρασή του. «Η μεγαλύτερη επίδραση για ένα κορίτσι θα είναι πάντα οι γονείς», καταλήγει το σποτ.

(Πηγή: Campaign)