Στην υλοποίηση ενός free webinar προχωρούν οι Fast River και Kidoz, την ερχόμενη Τετάρτη, 19 Μαΐου, με θέμα «Kids will be kids: ασφαλές targeting & επιτυχημένο engagement στη μετα-Covid εποχή». Το webinar, εισηγητής του οποίου θα είναι ο Ryan Lexer της Kidoz, θα επιχειρήσει να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα, όπως: Πού βρίσκονται τα παιδιά; Tι κάνουν; Πώς τους εξιστορείς το brand story ενός προϊόντος, όταν υπάρχει τόσο μεγάλη απόσπαση προσοχής; Μπορεί αυτό να επιτευχθεί με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα, τηρώντας όλους τους κανόνες; Επίσης, θα παρουσιάσει ευρήματα σχετικά με βέλτιστες πρακτικές στο kids mobile marketing.