Το πρωτοσέλιδο είχε τη μορφή που έχει το κανονικό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας, ωστόσο όλες οι πληροφορίες και οι ειδήσεις αφορούσαν στο νέο scooter της Yamaha, με δημοσιογραφική μορφή. Έτσι, ενώ η πρώτη ματιά έδειχνε ότι επρόκειτο για ένα κανονικό πρωτοσέλιδο, με μια δεύτερη ο αναγνώστης καταλάβαινε ότι αυτό ήταν μονοθεματικό, με εμπορικό χαρακτήρα.

Στην τρίτη σελίδα της Free Sunday, ακολουθούσε το κανονικό πρωτοσέλιδο, το οποίο ωστόσο στο συγκεκριμένο φύλλο ήταν στη σελίδα 3. Κατά καιρούς ο δωρεάν Τύπος έχει δώσει εξαιρετικά δείγματα ανάλογης δημιουργικότητας, ενώ εκπρόσωποι media specialists agencies εκτιμούν ότι ο τελευταίος είναι περισσότερο ευέλικτος σε τέτοιου είδους δημιουργικές ενέργειες, απ’ ό,τι οι παραδοσιακές εφημερίδες και έντυπα.